مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-09ورزشي

نیمه دوم متفاوت بازی کردیم 


تیم زاگرس اسلام آبادغرب در هفته نهم رقابت های لیگ برتر هندبال در دیداری خارج از خانه برابر رعد پدافند البرز با نتیجه 33 بر 29 به برتری رسید.

  - علیرضا بکماز سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب عصر امروز(18 آذر) پس از پایان این دیدار در گفت و گو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، اظهار کرد: هرچند نیمه اول بازی عملکرد خوبی نداشتیم و حتی با نتیجه 16 بر 15 از حریف عقب افتادیم، اما در نیمه دوم کاملا متحول شدیم و نمایشی متفاوت ارائه دادیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تمام نکات تاکتیکی و تکنیکی را که به بازیکنان گوشزد کرده بودم به خوبی اجرا کردند و توانستیم از سد حریف البرزی عبور کنیم.

سرمربی تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: همچنین باتوجه به اینکه نقاط ضعف تیم حریف را شناسایی کرده بودیم، تلاش کردیم تا روی این نقاط تمرکز کنیم و با این فرصت از حریف پیش بیافتیم.

وی مهمترین نقاط قوت تیمش در نیمه دوم را هماهنگی و وحدت بازیکنان، دفاع و حمله های خوب و اثرگذار اعلام کرد و گفت: گلر تیم ما هم عملکرد بسیار خوبی داشت.

بکماز در پایان گفت: به دلیل مسابقات تیم ملی و باشگاه های آسیا حدود 70 روز را در تعطیلات خواهیم بود که البته در تلاشیم طی این مدت تیم را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه دوم متفاوت بازی کردیم 

نیمه دوم متفاوت بازی کردیم